Referent/ka operativního nákupu

Zajímá tě oblast nákupu?

Mám zájem
Baví tě práce u počítače?
Rád/a komunikuješ s okolím?
Pak čti dál!

Budeš zajišťovat veškeré firemní objednávky materiálu, zboží a služeb tak, aby k nám dorazily ve správném čase. K tomu budeš řídit a objednávat externí dopravu dle požadavků výroby a nastavených interních pravidel.


Výsledek tvé práce bude:
  • Zadané objednávky v systému Helios (zaučíme)
  • Potvrzené objednávky a termíny dodávek
  • Ověřená dohodnutá cena
  • Realizované hodnocení dodavatelů
  • Poptávky na mimořádné dodávky (za spolupráce se strategickým nákupem)
  • Objednaná externí doprava
K tomu budeš potřebovat:
  • Zkušenost práce na PC (MS Excel, Outlook)
  • Pasivní AJ pro občasnou písemnou komunikaci

Co ti nabízíme?
  • Zaučení, dostaneš pracovní postupy pro práci s Heliosem a podporu od stávající kolegyně
  • Plně vytížený pracovní den – u nás se rozhodně nudit nebudeš!
  • Spravedlivý a přátelský přístup od vedení
  • Adekvátní finanční ohodnocení a firemní výhody
VEDOUCÍ PERSONALISTIKY

VEDOUCÍ PERSONALISTIKY


ING. MARTINA BRÁZDILOVÁ
+420 731 453 854
martina.brazdilova@zlkl.cz
Mám zájem

Oddělení nákupu


JAK TO U NÁS FUNGUJE?

Oddělení nákupu zajišťuje materiálové vstupy do výroby v té nejlepší kvalitě a za co nejnižší náklady. Takto zabezpečený je i jakýkoliv jiný provozní materiál, hmotný i investiční majetek, služby, energie a další. Firma tak šetří mnoho prostředků, které může investovat do technologií, budov a zaměstnanců.

Náš strategický nákup volí nejvhodnější dodavatele a referenti nákupu zajišťují objednávání materiálu dle aktuálních potřeb a nastaveného plánu.

Napsat si o práci     Kontakt