Máš rád/a obchod a chceš využít angličtinu?

Nemáš ještě praxi?
Nejsi z oboru?
 
Nevadí, když budeš chtít, u nás to doženeš, pomůžeme ti!

Mám zájem
Hledáme schopného člověka na pozici MANAŽERA PRO STRATEGICKÝ OBCHOD.
 
Výsledkem tvé práce bude zrealizovaný a výdělečný projekt.
 
  • Dostaneš portfolio zákazníků (a projektů), o které se budeš starat.
  • Dále budeš získávat nové projekty, ať už od stávajících zákazníků nebo získáš nové.
 
CO MUSÍŠ UŽ TEĎ ZNÁT?
  • Angličtinu, budeš komunikovat denně.
  • MS Excel a Outlook na běžné uživatelské úrovni, budou to tvé hlavní pracovní nástroje.
​​
CO ZÍSKÁŠ TY:
  • Když k nám nastoupíš, budeš v kolektivu odborníků. Když se budeš ptát a zajímat, tak se z tebe také rychle stane odborník a staneš se pro klienty pevným bodem.
  • Můžeš se plně realizovat a ukázat co v tobě je. Budeš projekty realizovat od začátku, tedy od vyjednávání se zákazníkem, přes cenovou kalkulaci, prototypování výrobku, homologaci až po zavedení do sériové výroby a logistiku.
  • Můžeš se opřít o své kolegy odborníky. Na projekty nebudeš sám/sama, zapojíš do spolupráce technology, techniky kvality, expedienty, operátory výroby, ale bude na tobě, abys to zkoordinoval/a.
  • Každodenní využití angličtiny a možnost využití kurzů AJ.
  • Cestování do zahraničí za klienty (cca 1 za měsíc).
  • Čím vyšší budou tvá čísla, tím vyšší bude i tvá odměna.
 
JAK TAKOVÝ PROJEKT VYPADÁ?
Příkladem projektu je výrobek pro stávajícího zákazníka vyrábějící luxusní televizory. Dostaneme výkres stojanu a informaci o požadovaném materiálu. Podle výkresu určíme technologii výroby a jednotlivé výrobní operace. Zjistíme všechny vstupy a vytvoříme cenovou kalkulaci. Pokud cenou uspějeme (kvalita je očekávaná samozřejmost), pokračujeme přes homologace a prototypovou výrobu až k výrobě sériové. Po celou dobu tohoto procesu jednáš se zákazníkem, koordinuješ celý proces, hlídáš termíny, a hlavně neustále komunikuješ. Je to velká výzva ustát tlak zákazníka, přesvědčit lidi ve výrobě, aby ti dali včas to, co od nich potřebuješ a všechno zařídit tak, aby to klaplo. „Ale ten pocit úspěchu, rostoucích čísel, jedinečnosti postavení ve firmě – bez obchodu není práce – ten stojí za to!“
 
Chceš se do toho pustit? Klikni na tlačítko „mám zájem“.
VEDOUCÍ PERSONALISTIKY

VEDOUCÍ PERSONALISTIKY


ING. MARTINA BRÁZDILOVÁ
+420 731 453 854
martina.brazdilova@zlkl.cz
Mám zájem

Vedení firmy


JAK TO U NÁS FUNGUJE?

Tým pracovníků udávající směr společnosti. Nastavuje systémy, kontroluje chod firmy nebo přichází s novými nápady, které nezapomíná realizovat. Každý manažer pracuje zcela samostatně, ale všechna důležitá rozhodnutí konzultuje na pravidelných poradách. Všichni členové vedení mají k dispozici administrativní i výrobní tým, ale přesto sami aktivně pracují na svých projektech.

Součástí vedení je zakladatel ZLKL, Ladislav Brázdil a jeho dva synové Ladislav ml. a Jiří. Ladislav ml. se podílí na projektovém řízení a pracuje na dotační problematice. Jiří je vedoucí ekonomického úseku a výrazně se podílí na strategickém řízení celé společnosti. Ostatní členové vedení jsou pracovití lidé, kteří se díky svým výsledkům nachází na vlivných postech.

Napsat si o práci     Kontakt