Asistent/ka personalistiky a marketingu

Máš za sebou výsledky a chuť ukázat, co v tobě je?

Mám zájem
  • Chceš se realizovat v personalistice?
  • Zajímá tě marketing?
  • Rád/a pracuješ na PC s Wordem a Excelem?
Pokud ano, napiš
Výsledkem tvojí práce budou úkoly dokončené v termínu a ve skvělé kvalitě.

Co tě čeká?

  • Pečlivě a bezchybně vedená databáze českých i zahraničních uchazečů
  • Vyřízené zaměstnanecké karty cizinců, převážně z Ukrajiny
  • Zkompletované osobní složky nastupujících zaměstnanců
  • Marketingové HR materiály pro nábor i interní PR
  • Prosperující ubytovna a spokojení hosté (převážně naši zaměstnanci)
  • Samostatně zrealizované projekty nejen z oblastí HR a marketingu

Co budeš pro svou práci potřebovat?

  • Dobrá znalost nástrojů MS office (word, excel)
  • Pasivní znalost AJ (aktivní znalost výhodou)

Co ti nabízíme?

  • Staneš se pro nás oporou.
  • Postupně se vše naučíš.
  • Můžeš se u nás realizovat a využívat své nápady. 
  • Budeš pracovat s administrativou i s lidmi. 
  • Zaučíme tě, získáš nové zkušenosti v oblasti personalistiky a marketingu.
  • Pokud budeš mít skvělé výsledky dostaneš na starosti své projekty. 
 
Ať máš v oblasti HR zkušenosti, nebo jsi teprve absolvent či jdeš z jiného oboru – určitě ti mohu slíbit, že se u nás nudit nebudeš a naučíš se mnoho nového. Ráda tě poznám při výběrovém řízení, při kterém si rovnou vyzkoušíš proces náboru, jak ho děláme my! 
 
Chceš se mnou vytvářet skvělý tým ZLKL? Pokud ano, klikni na tlačítko „MÁM ZÁJEM“.
VEDOUCÍ PERSONALISTIKY

VEDOUCÍ PERSONALISTIKY


ING. MARTINA BRÁZDILOVÁ
+420 731 453 854
martina.brazdilova@zlkl.cz
Mám zájem

Ekonomické oddělení


JAK TO U NÁS FUNGUJE?

Veškeré číselné údaje z celé firmy se sbíhají k ekonomickému oddělení. Naši pracovníci se svědomitě starají o to, aby byly všechny účetní doklady zaúčtované vždy správně, včas, podle platné legislativy a vnitřních norem firmy. Díky takto pečlivě zpracované účetní agendě má vedoucí ekonomického úseku všechny podklady pro zpracování a správu finančních a controllingových nástrojů, kterými pomáhá řídit celou společnost. Pracujeme v kancelářích, v případě potřeby i z domu.

Používáme informační systém Helios, který jsme si v průběhu let upravili mnoha moduly na míru. Strukturu týmu tvoří vedoucí ekonomického úseku, hlavní účetní, mzdová účetní a rozrůstající se tým běžných účetních. Náš tým uvítá s radostí další členy s vášní pro přesné výpočty
   

Napsat si o práci     Kontakt